pühapäev, 30. november 2008

Laisa lohemao tekk 5: tuulik II ehk vana tuuleveski


Olen suutnud oma elu nii kiireks elada, et nädala sees ei sattunud olema ühtki vaba õhtut, et selle nädala plokki valmis õmmelda. Ega´s midagi, pühapäeva õhtu sobib õmblemiseks sama hästi kui iga teine ja siin ta nüüd siis on. Kuna minu enda tuulik sattus täiesti juhuslikult käima päripäeva, siis jätkasin sama ka selle ploki juures, kuigi õiged lappidest tuulikud käivad vähemalt raamatutes kõik vastupäeva. Päris perfektselt mu tuulik just ei õnnestunud, aga loodetavasti õnnestub plokkide kokkuõmblemisel see alumise serva ebatäpsus ära peita.

P.S. Vana tuuleveski on selle ploki nimeks D.Thomase raamatus "200 lapiruutu kokkusobitamiseks ja varieerimiseks", millele olen ka varem viidanud.

2 kommentaari:

Koduhaldjas ütles ...

oh mis te sinn ühest plokist juttu teete. mul kõik ootavad oma järge :D

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Oi kui mõnusad värvid oled kokku sobitanud! Nummidus kuubis!

Heh, loen teie komme siin ja itsitan omaette, no oli ikka õige selle teki nimi! Laisad lohemaod ja nende teki tegemine!