reede, 11. september 2009

Laisa lohemao tekk: vahefiniš

Juba mitmed-setmed nädalad tagasi, viimasel suvepuhkuse nädalal, õmblesin lõpuks kokku oma laisa lohemao teki lapid. Kokkuvõttes ei võtnud poolt päevagi, nii et ma ei tea, miks ma seda viis kuud edasi olin lükanud. Valisin sellise klassikalise vaheribadega variandi. Kuna plokkide suurused olid siiski pisut ebatäpsed, paar plokki olid tsipa väiksemad, siis nendega tuli mõnevõrra enam vaeva näha. Loodetavasti ei hakka tekk neist väiksema õmblusvarudega kohtadest kiirest lagunema.

Nüüd on projekt jälle paar nädalat kokkulapatuna riiulis oma aega oodanud, sest ma pole ära otsustanud, kas hakkan tekki veel ääreribaga kaunistama või jään praeguse variandi juurde.

2 kommentaari:

Koffikann ütles ...

Fantastiline tekk tuli kokku! Mina isiklikult teeks ääre riba ka . Sa oled ikka väga tubli olnud! Mina nii kaugele ei jõudnud, kuigi olin algul õhinas:(

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Appi kui ilus tekk Sul tuleb! Mina hakkan enda oma lõpetama alles umbes kuskil novembris, varem pole aega lootagi. Kui täitsa valmis saad, pane lapiklubi lehele ka ikka pilti!